söndag 15 augusti 2010

Jubbe

Jaha, imorgon ska man släpa sig upp i ottan, komma ihåg alla viktiga saker (passerkort, dator) och ta sig till jobbet. Trots att jag har jobbat en hel del på semestern känns det ändå som om jag har varit ledig i en hel evighet, och har både hunnit med en hel del och ganska mycket "ingenting". Lite för lite golf kanske, men på slutet en hel del motion.

Idag har jag umgåtts med kidsen, fyndat ett par sandaler, städat ur poolen, gjort matlåda till imorgon och cyklat 4,5 mil (på den nya cykeln!). Karin tog ett kvällsdopp men jag blev tillräckligt sval bara av att kliva av cykeln. Det var knökat med folk i Västra hamnen, sådär så att det var svårt att komma fram.

Nu sitter jag i soffan med en kopp te och försöker varva ner. Roligare än så blir det inte idag, varken i Vintrie eller på bloggen. På tal om roligt så verkade Evis vara den som tyckte det var roligast att gunga (eller så är jag bara kass på att ta kort :-))

Inga kommentarer: