fredag 20 augusti 2010

Be gone!

Host host. Jag har hostat i två veckor nu, men inte varit förkyld. Jag har försökt ignorera det och tänkt att den ska försvinna men det verkar inte funka så bra. När jag cyklade med Karin och Peter förra veckan höll jag på att inte få luft i en hostattack i en uppförsbacke och idag är det lite jobbigt att andas bara när jag sitter stilla. Så det går inte ens åt rätt håll. Det är t o m så illa att jag överväger att inte ge mig ut på planerad cykeltur imorgon. Ska det vara så här? Om man är sjuk är man väl...tja, sjuk också?

1 kommentar:

Karin sa...

Det låter inte bra! Jag tyckte att du verkade bättre gången efter Torupsrundan men det var kanske bara en illusion. Men hör av dig om hur du vill göra, helst i kväll, för om inte jag ska ut, cyklar nog Peter med MTC utan att vi behöver ordna barnvakt.

Min hälsa är dock bättre idag då jag inte rört kaffet. Inte ont i magen men lite öm vid tinningarna som när jag behöver kaffe. Får se om jag kan motstå nu på em.