måndag 16 augusti 2010

Fin och pin och sånt

Idag är det dags att ta träningsrycket till nästa nivå, nämligen till gymmet. Det var länge sen jag var där sist, nästan ett och ett halvt år. Så om jag inte syns till på några dagar är det för att jag har sån träningsvärk att jag inte kan lyfta armarna.

Det går hur som helst åt rätt håll med komma i form-projektet, om än något långsammare än jag skulle önska (för då skulle man ju gå ner sådär 5 kilo i veckan och kunna springa en mil på under en timme efter ett träningspass).

Ursäkta den skitäckliga bilden, men den är en bra motivator när det känns tungt att gå till gymmet. *går och bygger muskler*

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Du kämpar på grymt bra! Vi behåller semesterlunken, fettet och vinet några veckor till. Den 1 sept börjar vår kur. Träningskortet e inhandlat och LCHF dieten väntar :)

tojis sa...

Tja, har ju lite mer att göra mig av med så det är väl inte mer än rättvist att jag har ett litet försprång! :-)

Och oj vilken träningsvärk jag kommer ha i armarna imorgon (eftersom jag vill att de ska se ut som muskeln på bilden, inte som fettklumpen) .

tojis sa...

Vin ingår förresten alltid i min diet :-)

Karin sa...

Ja, den är verkligen äcklig, den där bilden. Men man vet ju precis vilket som mest påminner om det som väller över byxlinningen... har haft mina snortajta svarta nya jeans idag på jobbet så jag vet. Tur nog var det bara halvdag så nu har jag något bekvämare igen. Men jag kände mig snygg i dem så det går an att lida lite.