måndag 28 januari 2013

Träning vecka 5 - planerad

Ojojoj, på torsdag är det sista dagen på plankutmaningen! Och jag som inte har blivit ett dugg starkare. Jag tänker maxa hela veckan, och så väljer jag det bästa resultatet och rapporterar in. Det känns dock tveksamt om jag har ökat eller om det fortfarande är pinsamma 1.34 som gäller. Och det kanske finns jumbopriser i den där tävlingen? En bra sak är att jag ofta passar på att göra armhävningar när jag ändå ligger där på golvet, och jag orkar göra minst 3 gånger så många nu som jag gjorde för ett år sen. Yay mig!

måndag: trainer och maxplanka
tisdag: lunchstyrketräning och maxplanka
onsdag: PW och maxplanka
torsdag: lunchstyrketräning och maxplanka
fredag: PW/trainer
lördag: PW/trainer
söndag: vila och reseprepp

Sen ska jag ut och resa lite så det blir ingen planerad träning vecka 6 och 7, utan jag klämmer in någon slags träning där det funkar.

1 kommentar:

tojis sa...

Om jag inte precis hade skrivit det här inlägget, och inte haft funbeat att registrera träningen på, så hade kvällens intensivpass på trainern ALDRIG ägt rum.