söndag 13 januari 2013

Träning vecka 2 - utfall

Så här var det tänkt: Och så här blev det:

måndag: cykel + styrka (10 minuters intervallcykling och lite hantelträning)
tisdag: simning (försöker lära mig simma frisim, samt 500 m bröst/rygg)
onsdag: vila
torsdag: lunchstyrketräning och lite kondition på jobbgymmet
fredag: 4 km PW + styrka
lördag: 4 km PW
söndag: 11 km promenad i sanden på måkläppen, 12 km cykling
varje dag: stretching och mage/bål

Hur nöjd jag är med veckans insats? 8 av 10. Igår hade jag sagt 6 av 10, men dagens dryga 4 timmars utomhusaktivitet drar upp betyget rejält. Den planerade PW:n i onsdags regnade inne och jag har varit så himla trött. Men jag har åtminstone haft träningsvärk hela veckan och det känns som att jag blir starkare.

1 kommentar:

tojis sa...

Hmm, nu känner jag att jag borde planera träningen för nästa vecka bara för det.