torsdag 24 januari 2013

Hejdå 30+

Imorgon går jag från 30+ till 40. Än så länge har ingen kris visat sig utan jag tycker mest det är roligt att fylla år. Men jag kanske inte kan ropa hej redan.

Den här sista dagen i 30-årsåldern ska ägnas åt en kick-off, s jag har jobbat klart för veckan. Imorgon har Fredrik och jag tagit ledigt, och han är ansvarig för vad som ska hända. Mitt enda bekymmer är att jag inte får frukost på sängen (precis som om jag brukar få det), men det ska nog gå bra ändå.

Spaning: de som redan är 40+ är allihop väldigt snabba att hälsa mig välkommen till "andra sidan", så det ska bli spännande att se vad för spännande som väntar där!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag kände precis som du - inga problem att fylla 40, men för mig slog det till när jag var 40,5. Jag fick problem med synen, ihållande stark huvudvärk, minnesproblem, svårt för höga ljud och mådde inte bra på insidan heller. Nu, snart 44, har jag vant mig. Jag använder snällt terminalglasögon och förstår att jag måste skriva upp saker som jag innan höll i huvudet. Huvudvärken är borta och jag är glad. Kan också relateras till jobbet. Men du kommer säkert att glida igenom alla 40-åren med ett leende!! Ha en härlig dag i morgon!

Ulrika sa...

Kan bara intyga att det är trevligt på den här sidan också! Du kommer få se att det stämmer i morgon.

Jag tycker att livet rent generellt bara blir bättre och bättre. Även om kroppen kanske är lite i motsträvigaste laget. (Det ser jag dock bara som en tillfällig svacka.)

GRATTIS!