söndag 27 januari 2013

Förti, fyra nolla

Nu har det firats i dagarna tre! Jaccuzzi på The Lodge, förträfflig middag på Sture, lyxfrukost, familjemiddag, JÄTTEmånga JÄTTEfina presenter, grattiskort, grattis-sms, hälsningar på Facebook och Twitter. Förutom presentskörden på bilderna fick jag en symaskin av mamma och en apple-tv av Fredrik. Och en utlovad filmkväll av Karin. Tack alla!

Dukat för 11, lite halvtrångt.
Chips, parmesankex, stekt surdegsbröd  och romröra till proseccon.
Vad vi åt? Långkok såklart. Boeuf Bourguignon.
Precis ett sånt Mateusfat som jag ville ha, tack mamma!
40 ljus hade helt enkelt inte fått plats.
Liam och Milla hade gjort armband till mig, tack gullungar!
6 st miniformar, precis som önskat och i snyggaste färgen. Tack Evis, Tobbe och Eva!

Ett jättefint kort (fick flera, men det här gjorde sig bäst på bild. Tack Karin!
Nycklar, passar perfekt i min hall. Tack Evis, Tobbe och barnen!
Coola älgar att ha i öronen och en snygg brosch. Tack mamma!
Ett till Mateusfat, tack Angelika som inte ens visste att jag önskade mig det utan bara känner mig!
En snygg Aalto-vas med matchande snygg bukett. Tack Hallengrens!
Inget kalas utan kras.

Inga kommentarer: