fredag 18 januari 2013

En annan sorts fredagsmys

Det kommer inte bara utmaningar från Uppochhoppa, utan även förslag på hur man ska träna. När jag såg det här insåg jag att jag har slöat och att jag får sluta med det om jag inte ska skämmas i slutet av månaden. Stronglifts 5x5 räcker liksom inte även om det är ett grymt träningsprogram (om man vill bli stark och få hårda muskler). Så efter 2 hala promenadvarv runt byn har jag precis ägnat mig åt följande:
Bild från uppochhoppa.se
Jag förstår inte riktigt skillnaden mellan vanlig planka och maxplanka dock, så jag nöjde mig med två max och skippade de "vanliga", men utan att klocka hur länge jag klarade. Alla varianter är förresten på max, jag kör tills jag ramlar ihop i princip. På sidoplankan tar det inte många sekunder. 

Inga kommentarer: