torsdag 31 januari 2013

Maxplankan

Nu har jag tränat mer mage än vanligt i några veckor, men tycker inte att jag har blivit ett dugg starkare. Min plan var att maxplanka varje kväll den här veckan och ta det bästa resultatet, för min dagsform är väldigt olika. Men jag glömde, så idag fick jag köra en maxplanka på lunchträningen och det gick inte så bra (1.57, mot 1.34 i början av januari). Kanske för att jag hade kört bänkpress innan och var väldigt trött i armarna, kanske för att jag inte vågade härda ut lika länge bland folk ("varför ligger hon där och skriker, oj nu kräks hon visst också"). Jag ska testa en gång till ikväll, efter Johan Glans-grejen och middag med vin och komma hem sent, så jag förväntar mig inget stordåd. Jag tänker testa igen någon dag när jag är utvilad, men det blir ju utanför tävlingen. 

Hur gick det för er andra?
Nä, så här ser min mage inte ut.

Inga kommentarer: