måndag 3 januari 2011

Spöklikt

När jag körde till jobbet i morse hamnade jag i en konstig dimma. Innan jag körde in var det -5, och när jag efter att ha lyssnat på Twilight zone-melodin i huvudet medan jag körde igenom och kom ut på andra sidan var det -14. Jag fantiserade om att om det verkligen vore twilight zone så skulle det inte bara vara kallare på andra sidan, utan kanske ett annat datum eller ett parallellt universum på nåt sätt. Vad tänker ni på när ni kör bil? :-)

På jobbet var dock allt som vanligt, förutom att min dator har dött så att jag inte kan jobba.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej !
Vi har varit länkvänner på min gamla blogg "viktminskning".
Nu har jag en ny blogg och undrar om du vill vara länkvän med mig även där?
Du hittar mig på http://wellnessfight.wordpress.com/