lördag 15 januari 2011

Dagens "jag mötte Lassie"

Kommer ni ihåg den vinjetten? Den fanns med i Aftonbladets fredagsbilaga eller nåt för länge sen, och så kunde folk skicka in att de nästan hade träffat en kändis. Det bästa var nån som kände nån som hade en katt, och katten hade bott i stallet som var med i Albert och Herbert. Eller nåt sånt.

Skit samma, hur som helst så kollade jag precis på Hipp Hipp. Och i sketchen där de har möte med bostadsrättsföreningen så är de i min gamla bostadsrättsförenings möteslokal! En av grannarna är med i några sketcher också, spelar psykolog. Men ändå, visst kvalar det in till "jag mötte Lassie"!

1 kommentar:

Karin sa...

Absolut! Vi missade HippHipp igår till förmån för 500 days of Summer men nu har jag sett i kapp på SVT Play medan Peter tvättar bilarna. Bra arbetsfördelning? Dragan är nästan min nya favorit, fast Tony & Sunken rules ändå.