lördag 1 januari 2011

Extra överraskning

Förra julen fick jag stooor rosett av Evis, som sen har legat i sin ask i en byrålåda. Det är inget man tar på sig en tisdag och går till jobbet direkt, men igår var det ju nyår och min svarta tunika kunde gott piffas till lite extra. Så jag letade fram den där rosetten, och förutom att jag blev snygg så hittade jag ett 500-kronors presentkort på IKEA i samma ask. Gött, jag blev nog gladare nu än när jag fick det första gången (på nyårsafton förväntar man sig ju inga presenter)!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hepp! Gått nytt år (som man skriver nuförtiden om man jobbar på Saab)!

Har äntligen piggnat till. Var en väldans trevlig fest igår men värdparet hade inga champagneglas utan vi drack skumpan ur ölglas... jättestora... och jättemånga för många... Liiiiite lätt jobbigt idag.

Vi river i huset också. Hej och hå vad mycket mögel och ruttna syllar man kan hitta på ett par dagar. Svårt att veta om det är bättre, sämre eller jättemycket sämre än vi trodde. Vi låtsas inte om det iaf utan säger bara: Ojojoj, men det kommer att bli jättebra. Sen.