torsdag 20 januari 2011

Bäst och sämst

Hemma hos Karin kör de alltid en vända med dagens bästa och sämsta runt middagsbordet. Så här var min dag:

Sämst 1: att jag inte fattade att det skulle vara skitkallt att cykla i tunna tights. Brrrr.
Sämst 2: att det har varit en sån där jobbig dag, med lunch framför datorn och inga andra raster.
Bäst 1: att mötet jag inte hade gjort klart en presentation till blev framskjutet. Ny chans=ingen skämskudde behövdes.
Bäst 2: att jag tvärtemot vad jag väntade mig inte hade träningsvärk av spinningen, utan snarare vill gå på ett pass till.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Hur var det nu? Får man gå och sova nu? Gissar att månen inte kommer hålla mig vaken iaf. Hoppas du också sover.

Huvudrätten klar!

tojis sa...

Tyvärr. Och jag tänker skylla på månen och förneka allt annat. Den såg jättefull ut innan.