måndag 17 januari 2011

F&S, 24 kvar

För ett tag sen trodde jag ju att jag skulle gå på en Friskisvariant av Zumba, men det visade sig vara fel. Men NU har de förstått vad folk (jag) vill ha så de har lagt till nåt som heter Dans Fuego på schemat, typ som Zumba. Martina som skulle gått på dubbelpass blev sjuk istället, men det var trångt så det räckte ändå. Och då bytte de ändå från lilla till stora salen för att det var så många som ville vara med. Det var skitkul! Och jättesvettigt. Nu blir det stretching och en proteindrink framför handbollen.

4 kommentarer:

tojis sa...

Hahaha, där fick jag så jag teg! Jag kan redan knappt lyfta på armarna. Hur kan det vara jobbigare för axlarna att vifta lite medan man dansar, än att lyfta skivstång med vikter på?

Ulrika sa...

Annars kan jag bara tipsa om träningsformerna:
-Bär och bila betong eller
-Köp och bär fönster, många gånger eller
-Mura en bur (mur ska det förstås stå, djävla stavningskontroll)

Funkar också bra för träninsvärk. Billigt höll jag på att säga men det är inte sant. Men det blir bra höll jag också på att säga. Det vet vi inte om det är sant. Men skitig blir man, det är sant.

Ohygglig tur att man har ett rent jobb att gå till för att vila upp sig. Och jag bara bär pärmar på jobbet.

tojis sa...

Dina träningsformer behöver man sällskap till så det faller direkt, jag får fortsätta betala för att träna med folk.

Eller så får jag riva badrummet, det kanske är enda sättet att komma igång. Riv ner en vägg så att jag blir tvungen att sätta igång sen liksom. Jag borde inte få ha hus.

Ulrika sa...

Och jag borde få Blocket spärrat på min dator, inte tillåtas ha kontakt med banken och definitivt inte få göra fastighetsaffärer för privat bruk.

Men jag lyckades klä på mig själv imorse och kom också ihåg att låsa dörren och lämna Selma på dagis. Så vissa friheter kan jag få ha tillsvidare.