fredag 21 januari 2011

Förresten...

TGIF!

5 kommentarer:

Karin sa...

Eller GTIF som min tyske kollega (som jag ironiserade över häromdan) sa. Han skrev ut det God Thanks it's Friday för säkerhets skull. Oavsett ordföljd: Jag håller med så mycket att jag blir gråtfärdig.

tojis sa...

Haha, så sött! Ibland är det verkligen skönare med helg än annars, som nu t ex. Och då måste jag ändå jobba lite utöver hemmaprojekten och fest.

Karin sa...

Läge att läsa LFW idag! Om du inte redan gjort det... läser även din bok, på tal om att få vatten på sin kvarn.

tojis sa...

Tack för tipset! Det är onekligen mycket surr kring LCHF nu, många på facebook som nyligen blivit frälsta t ex.

Karin sa...

Alla nyårslöften som ska infrias kanske? Och då är ju LCHF ett attraktivt alternativ till flygvärdinnedieten etc...