torsdag 23 september 2010

Storslam

Ikväll har jag varit på LC-DM med Grease-tema. Mycket trevligt och välordnat men jag var inte utklädd mer än att jag hade ett par fula solglasögon på huvudet. Det hanns inte med. Som vanligt när jag ska cykla till nånstans i Limhamn så kör jag lite fel, men det är ju iofs bra med lite motion.

En konstig med välförtjänt sak som hände var att jag vann på två av mina fem lotter och kom hem en flaska champagne och en greenfeebiljett rikare. Och nu kommer jag inte vinna på fler turrelaterade grejer det här årtiondet.

1 kommentar:

Karin sa...

Inga dåliga vinster heller ju!! Jag hade genast tänkt att "nu har det vänt och jag är inne i ett vinststim" men det är klart; mindre risk att bli besviken med din attityd :-) Jag hade hittat - jag gick på den skolan i 6 år... och bodde precis intill.

Ha en skön fredag så hörs vi om sö fm!