måndag 13 september 2010

Hej bröstmuskler

Jaha, då blev det dags att återuppta gymmandet. Det var jag och typ tio killar på jobbgymmet och jag kände inte en enda. De undrar nog vad jag gör där, ser ju inte direkt ut som en gymmare, men vafan...jag är ju där och gör nåt åt det iaf. Men det återstår att se när jag kan gå dit igen, med tanke på att jag redan har ont i bröstmusklerna och vaderna. 

Ok, jag har inga köttsår som Ulrika. Men jag undrar om köttsåren verkligen kan göra ondare än mina vader. Tveksamt.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Nej, så är det nog. Min nacke, axlar och armar gör också betydligt mer ont än köttsåren. Men det syns ju inget.
Måtte vi bli pigga och snabba av den här behandlingen.

tojis sa...

Och snygga!

Ulrika sa...

Framförallt snygga! (När man tittar på mina sönderslagna ben med blåmärken och stora skavsår så verkar det obegripligt att det skulle vara åt det snyggare hållet. Men det kanske funkar som grovpeeling och blåmärkena kanske ökar blodcirkulationen, så vem vet.)