fredag 3 september 2010

Hej feber och förkylning

Hejdå aktiv helg och att snart kunna träna.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Men snälla du, nu får du ge dig. Eller du kör allt på en gång fast jävligt utdraaaaget? Verkar trist hörru.

Eller det är abstinens efter morfinet kanske?

Se till att bli frisk snabbt! Vi har handlat grönsaker, vin, skumpa och kött inför söndagen samt käkat middag med Irene och Alvaro på Italia. Gott och billigt. Ia och A betalade. Bra idé av mig att vi skulle gå dit ihop.
Selma somnade i mitt knä innan hennes mat kom, så vi fick doggybag också. Och eftersom en barnportion räcker för att mätta ett normalt curling-lag så har vi väl lunch hela familjen imorgon också. Det får vi göra om tycker jag.

Känner att fredagar börjar segla upp som riktigt bra favoritdagar!
Helgen verkar lovande med 50% enduro och 50% kalas. Uuups, blir visst 0% jobb då. Gött!

tojis sa...

Ja jag vet inte vad som händer, jag brukar väl inte vara sjuk? Iaf inte så här länge? Det känns helt nytt iaf.

Jag räknar med att vara frisk till kalaset, det är nog värre med Annas flytt om några timmar...

Gå ut och äta verkar trevligt, det vill jag också prova v
nån gång. Kan dock betala själv.