fredag 3 september 2010

Om att spela luftgitarr när det inte riktigt passar

När jag lyssnar på musik, speciellt om jag gör det i hörlurar så händer det att jag kör lite luftgitarr eller en halvhjärtad headbang. Det går av sig själv, jag är knappt medveten om det förrän jag ser mig själv göra det. Jag vet att jag har kommit på mig själv när jag har varit ute och gått med Linkin Park i lurarna, att jag har kört nåt riff på luftgitarren. Och nu när jag sitter i landskap och jobbar, med musik i lurarna hela tiden så...ja ni fattar själva. Kanske bättre det än att sjunga med iaf...  Så det är inte bara jag som lider av att sitta så här, även stackarna som jag sitter med har det lite jobbigt.

1 kommentar:

Jennie C sa...

Om du behöver lite nya moves...
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7701249.ab

Kram!