söndag 19 september 2010

Att göra myshörna

Jag har planer på att göra ett mysrum/bibliotek i en del av vardagsrummet. Det kan nog bli jättebra med en matta, kuddar, en skön fåtölj och några bokhyllor. Tanken är att man ska kunna sitta/ligga där med en bok eller kanske t o m vända på tv:n och titta på en film. Men innan jag kan börja shoppa och piffa så måste jag flytta tv och tv-bänk och testa att det funkar lika bra på riktigt som i mitt huvud, annars faller hela idén.

Så, är det nån som vill komma hit och hjälpa till? Fika ingår såklart! Annars åker Mia på det (som helt oanandes om mina projekt ska bo här nästa helg).

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Asch, du skulle ju ringt! Efter crossandet åkte vi till Svågetorp och fyndade vinterskor till Selma och Alva. (Jag gick omkring en kvart med en kartong och en sko och väntade på att den andra köparen skulle ge upp och släppa den andra skon. Puckat eller hur? Men det blir ju en sport i sig att få det man vill ha. Jag vann.)

tojis sa...

Ja, det skulle jag ju. Så jädrans trist att det alltid är ni som ska behöva hjälpa till. Eller...jag sprider nog ut gracerna ganska bra, klarar visst inget själv.

Ulrika sa...

Ledsen, det är ju inte meningen att du ska tycka det är trist om vi kommer och bär lite. Vi gillar det iaf.

tojis sa...

Ja i så fall är ni välkomna precis när ni vill! :-)