lördag 5 februari 2011

Helgförlamning

Av någon outgrundlig anledning ägnar jag alldeles för stor del av helgerna i soffan. Åtminstone om jag inte har några planer utan bara borde fixa hemma. Nu tex, har jag varit vaken och uppe sen kl 10, med planer på att trotsa stormen och cykla till Limhamn. Men jag sitter fortfarande här utan att ha åstadkommit mer än lite bloggläsning, tittat ikapp på En idiot på resa (kolla på svt play om ni inte redan sett det, priceless!), druckit massor med kaffe och sett till att jag vet vad jag ska göra ikväll och kommit överens med Karin om lite söndagscykling.

Och nu börjar jag få bråttom helt plötsligt, om jag ska hinna med den där cykelturen, fixa efterrätt till ikväll, duscha och köra till Södra Sandby. Finns det någon medicin/kosttillskott man kan äta mot den här defekten?

Inga kommentarer: