tisdag 25 maj 2010

Halvvägs

När jag vaknade i morse var planen att jag skulle få ordning på juni. Jag har bokad en resa med jobbet (Portugal), en eventuell resa med jobbet (USA och Kanada), en eventuell tur över midsommar (Bohus Malmön) och en katt som måste vaktas och en massa plantor som måste vattnas under dessa 1-3 tillfällen (synd att man inte kan lära katten att göra nytta). Och så skulle jag fixa frillan.

En av två är väl inte så illa? Reseplaneringen blir förhoppningsvis klar imorgon istället, när jag har fått svar från en kollega om ev möten på annan ort.

Jag hade lyckats bli ovanligt långhårig, men det är jag inte längre. Marie (frissan sen typ 13 år) började med att saxa av nån decimeter innan jag knappt hann blinka. Bra det, långt hår var nog inget för mig.

2 kommentarer:

Karin sa...

Här hade det ju passat bra med en bild :-)

tojis sa...

Visst hade det! Om jag bara inte vore så blyg hade det kanske funnits en... :-)