fredag 16 januari 2015

Detox dag 4

Chiapudding och grön smoothie till frukost, grönt te med kokosfett på fm. Omelett och svamprester till lunch och en morot på em. Till "middag" blev det två stekta ägg, några cashewnötter och en apelsin. Jag märker att det inte är så roligt att äta när det inte är gott. Eller, inte lika gott som annars. Nästan oavsett vad jag lagar nu så tänker jag "det hade varit gott med bacon/grädde/ost i /till det här. Det kanske är så jag borde banta framöver, äta tråkig mat?

Motion: Inte ett endaste dugg. Men nu har mitt jawbone åkt på så nu kommer jag nog gå mer åtminstone, för att komma upp i de där 10 000 stegen man ska gå per dag.
Övrigt hälsosamt: Fail. Om inte ta ner julpyntet räknas.
Saknar: Rolig mat.
Sov: Jawbone säger 8 timmar och 5 minuter varav 6.48 djup sömn och 1.17 lätt sömn. Den säger också att jag vaknade 0 gånger och jag minns tydligt åtminstone två vak.

Inga kommentarer: