onsdag 14 januari 2015

Detox dag 2

En något blaskig men god chiapudding med granatäpplekärnor och en kopp grönt te med kokosfett till frukost, stekta grönsaker med två ägg till lunch. Några paranötter och en banan som mellis. På kvällen lagade jag thaigrönsakssoppa (röd curry och kokosmjölk). Gott, men hade varit ännu godare som gryta med kyckling och ris till.

På eftermiddagen fick jag jätteont i huvudet, ska se till att dricka ännu mer idag.

Motion: Nope. Huvudvärk och trött.
Övrigt hälsosamt: Nä, jag är ju jättedålig på detta!

Saknar: Kaffet! Och energi. I övrigt är det lugnt.
Sov: 9 timmar typ, eftersom jag först halvsov i soffan hela kvällen och sedan 7 timmar i sängen. Vaknade och hade sovit klart vid 5.

Det är inte alldeles enkelt att komma på vad man ska äta... Ikväll blir det nog rödbetor eller svamp(omelett) och så har jag tänkt att vegetarisk pytt är gott, men sedan är idéerna slut. Får läsa veganrecept tror jag bestämt.

Inga kommentarer: