lördag 24 januari 2015

Detox dag 12

Till frukost blev det en chiapudding med banan, och till lunch åt jag blodgrapen och de två äggen. På kvällen var vi på Vapiano med mamma, Evis, Tobbe och kidsen. Jag tog en grekisk sallad men orkade inte hela.

Jaha, det var den sista dagen. Jag hoppas att jag kan komma ihåg (om inte annat så står det ju här) att jag ska äta lite mer så här till vardags, för jag mår bättre av det än att äta för mycket och mycket bättre än när jag äter socker och gluten. Jag ska fortsätta hålla nere mjölkprodukterna också, tänka mer paleo men några gånger i veckan även vegetariskt.

Motion: Promenad till Hyllie på morgonen, dans på jobbet (?) och promenad i Hjärup.

Övrigt hälsosamt: Nä.

Saknar:  Inget direkt, men idag blir det kaffe till frukost.

Sov: 7.37 varav 5.30 djupsömn.

Inga kommentarer: