torsdag 6 november 2014

Tredje SUPERMASSAGEN

Idag var det så här: Ulrika hade redan skvallrat om mitt ryggskott så jag hann knappt in i de nya snygga lokalerna innan Vang berättade att hon skulle bli tvungen att ta i lite hårdare idag. Haha, eftersom det har varit så himla mjukt och mysigt innan?

Efter nästan två timmars ont är jag mjukare lite överallt men mest i skinkorna där rygg- och knäontknutorna verkar gömma sig. Dessutom fick jag två supermassörer för priset av en även idag. Eftersom det är nya lokaler med mer plats har hon anställt en till thaimassör. Och nr 2  kom in när det kanske hade gått en halvtimme och istället för att göra ingenting så kom hon in och hjälpte till. Så i över en timme hade jag fyra mycket kompetenta händer som knådade och drog och snäppte, T ex körde de in knivar i fötterna på mig. Eller det var i alla fall så det kändes. Sedan är det lite som att äta på Ikea när man ska betala, man skäms över hur billigt det är. 500 för nästan två timmar, då alltså med två SUPERMASSÖRER som gick loss på mig samtidigt.


Resten av dagen har spenderats i ett doftmoln av massageolja. Mina kollegor har försäkrat mig om att det luktar gott och inget annat.  Om en vecka är det dags igen! När jag väl är av med allt ont jag har byggt upp under åren (det lär ta några gånger till) så får jag väl budgetera för ett besök per månad eller så, så att det inte blir så här illa igen.

Inga kommentarer: