torsdag 20 november 2014

450 minuters oljedoftande tortyr senare

Vet ni, jag är inte längre förvånad över att jag har haft ont i knä och rygg och varit stel. Jag är förvånad över att jag över huvud taget har kunnat springa, cykla och gå. Det är verkligen makalöst så hårt och stelt och ont det är där längst in, men SUPERMASSÖREN (som håller med och också är förvånad) löser upp lite mer varje gång. Idag fokuserade hon på höger överben/skinka nästan hela tiden och allt har inte lossnat ännu trots att idag var femte besöket. Det är inte alltid helt politiskt korrekta ställen hon är och trycker på och jag fattar faktiskt inte varför hon ens vill att man ska ha trosorna på sig för de flyttas runt flitigt. Ny sak idag: hon satt på bänken där jag låg och drog i olika delar av mig med armarna medan hon höll emot och masserade med fötterna.

Jag tror banne mig att jag håller på att bli religiös.

Inga kommentarer: