fredag 7 november 2014

Kolla! Så här ser jag ut idag.

Det beror ju ganska mycket på när man tittar efter. Så här ser jag ut när jag precis har gått upp, med kokosolja i ansiktet, det otvättade håret i en tofs och i dåligt ljus.


Så här ser jag ut när jag ska gå hemifrån. I min nya House of Lola-klänning och med nån slags frisyr. Osminkad dock eftersom jag är på väg till hudläkaren för att fråga vad det är för utslag jag har fått i hela ansiktet, varför de hamnade där och hur jag ska få bort dem. (svaren: perioral dermatit, ingen som vet men antagligen roliga saker som stress och kaffe och sol och sprit, lång antibiotikakur - så nu ska jag läsa på om probiotika)


Framme på jobbet. Visst ser jag smart ut? Produktiv då? Nåväl, jag ser iaf bra. Om jag ser lite sur ut så är det för att när jag för ovanlighets skull tänkta ta en fredagskaka så fanns det inga kvar. Vafan, jobbar det tjuvar här? Eller mer troligt folk som räknar dåligt.


Man borde kanske börja ta sina selfies med snyggfilter? Eller bara låta bli att ta de där värsta :-)

Det här var den sjunde rubriken på onekligens bloggrubriklista.

Inga kommentarer: