lördag 30 april 2011

Jag och danska flaggan...

Vi är ganska lika just nu. Konstigt att jag aldrig lär mig. Det är inte bara det att jag är vintervit på delar av kroppen och knallröd på andra, strecken däremellan sitter på helt fel ställen. Jag som brukar se till att ha ärmlöst på golfbanan har nu spelat två soliga rundor i piké, så jag har fula streck halvvägs upp på överarmarna. På benen är det inte lika distinkt, men fult ändå.

Och nu är då frågan, hur ska jag tänka kring cyklingen imorgon. Ta solskyddsfaktor på det som redan är bränt. köra i linne och bränna axlarna och resten av armarna så att jag suddar ut linjerna? Långärmat?

1 kommentar:

Karin sa...

Får erkänna att jag gick i långärmat ett tag efter cyklingen till Skanör, för då brände jag mig. Undrar om det är varmt nog för linne i morgon?