fredag 1 april 2011

Bra lur?

1 april. Har ni blivit lurade? Lurats? Inte jag, vad jag vet iaf.

Däremot har två facebookkompisar hävdat att de är med barn. Evis tipsade precis om Ikeas lur, att man numera kan såga ut möbeldelarna själv och få dem ännu billigare (hade varit ännu roligare om det var sant, men att de bara valde att lansera det idag). På jobbet cirkulerade ett skämt om en tunnelbana mellan husen nu när vi växer och sitter utspridda i flera byggnader. 

Annars inget nytt, mer än att jag ska flytta till Kävlinge.

5 kommentarer:

Karin sa...

Nice, med Kävlinge! Är det pga badrumsbrist och tillfälligt eller ska du överge vackra Vintrie bara sådär? För lite kärleks skull??

Skål, i alla fall! Här droppar barnen av ett efter ett och Peter jobbar över. Tur man har Darling MacBook att skoja med.

tojis sa...

Grattis till Mac-aha-upplevelsen! Jag ligger i soffan med salva i ögonen och en katt på magen, och läser om alla som är på AW. Knappt bitter alls.

Ulrika sa...

Häng med till Mellby och bär lite grus vettja! Det driver bitterheten ur kroppen på ett effektivt sätt.

Mona har skämtat på FB idag om att hon är gravid. Jättekul. Ehhh. För min del kan hon vänta typ 10 år innan jag ska bli mormor. Eller 15 för den delen.

Då kanske Ulf kan få ta hand om Dolores om du flyttar? De är ju så himla förtjusta i varandra!
(Fast idag har han tydligen kunnat klappa henne, så det går ju framåt.)

tojis sa...

Ja, Mona var en av de två jag skrev om. Hur fick du reda på det, som inte har Facebook? Men det är ju ändå 1 april!

Dolores kärlek är lite svårköpt. Nån vecka till så är de nog kompisar sen...

Ulrika sa...

Mona berättade per telefon. För sådana finesser har jag.

Hon berättade också att hon storstädat. Så nåt onormalt tillstånd är hon ju i.