tisdag 5 april 2011

Framåt är ett bra håll

När jag pratar med Ulf (som renoverar mitt badrum) och frågar hur det går så skrattar han lite blygt och säger att det går framåt (han är skitsnabb!).

Och det går verkligen framåt! Synligare vissa dagar än andra. Nu har han gjort osynliga saker några dagar, spackling och annat tråk, men idag har jag fått ett golv. Svart och snyggt. Prickigt. Imorgon får jag vita väggar. Bildbevis? Sorry, men elektrikern kommer inte förrän på torsdag. Inget ljus+kass kamera=inga bilder.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag vill se, jag vill se! Men det är OK att vänta tills du har väggar. Det är ju ljust långt in på kvällarna nu! Och torsdag är ju inte alltför avlägset heller!

tojis sa...

Synd att jag inte är lika snabb på att skruva ihop ikea-möbler. Eller om jag bara skulle ha börjat tidigare...