fredag 17 december 2010

Barn är inte till salu!

...det är Musikhjälpens budskap i år. Jag såg att de har fått in mer än 5 miljoner redan, häftigt. Som jag har skrivit innan så är det tre favoriter som sitter i buren och det är extra kul att de är i Malmö igen, jag lyssnar så mycket jag kan och får väl ta mig in till stan i helgen och lägga en slant till. Och så ska jag skicka steg till Ehsan och Saman, jag tycker de går alldeles för lite med tanke på att det bara är några dagar.

Jag har precis önskat Over the rainbow/What a wonderful world med Israel Kamakawiwo'Ole för en hundring. Det är en av mina absoluta favoritlåtar och den ska tillsammans med Hallelujah (Jeff Buckleys version) spelas på min begravning. Har ni bidragit? Gör't!

1 kommentar:

tojis sa...

Nu spelar de "min" låt! Pch Ehsan och Saman är ute och gå, bl a "mina" steg :-)