fredag 12 november 2010

Musikhjälpen årgång 2010

Musikhjälpen börjar bli en jultradition. Jag brukar skänka en sms-slant, lyssna på radion och titta på tv, och när det var i Malmö för två år sen så gick jag förbi buren och tittade in och la en slant till. Jag gillade inte tjejen som var med förra året och året innan var det nån annan jag inte tyckte om. Men Jason har varit bra, Kitty likaså, och han som har Christer. Men i år! I år är det tre programledare som jag gillar, så risken finns att jag "måste" lyssna ännu mer. Jason/Timbuktu, Martina från morgonpasset och Nour. Tjohoo!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Jag har varit dålig på att skänka men lyssna och titta har jag definitivt gjort! Fast inte live dock, har varken jobbat eller bott i stan de senaste åren så det blir sällan av att man e i stan då.
Men det e i himla kul att det blev i Malmö i år igen, har för mig att det va folket som fick rösta.

Jag håller med dig, gillade heller inte hon från Metropol som va med förra året, men i år e det bara favoriter. Undrar dock hur Martina ska göra med sin bebis, ja hon räknas nog som bebis fortfarande, hon föddes ju i våras.