onsdag 28 juli 2010

Shoppingen ja

Nu har jag varit på Burlington Mall två gånger så nu är jag trött på det, jag är visst inte så bra på att shoppa för jag tröttnar efter en kvart. Men några bh:ar från Victoria´s secret och en skitsnygg (tycker jag) väska från Vera Bradley har del blivit (bild kommer), och en matchande plånbok eftersom den jag har håller på att trilla sönder. Jag har inte sett Vera Bradley-grejerna i Sverige men blev alldeles förälskad i dem. Lite som Odd Molly på nåt sätt, men väskor. Sen bangade jag den lila och cerisa jag tittade på först och köpte lite fegt en vit, svart och röd istället...men sån är jag (svartvit alltså). Jag ska försöka hitta nåt coolt åt kidsen också men det får bli  i Boston på lördag.

2 kommentarer:

Karin sa...

Mmm, snygga grejor det där - har inte heller sett förstås (nä, för jag har ju varken gått i affärer eller kikat i magasin på väldans länge så det är ju inte så konstigt). Men för att vara du är ju även röda inslag lite wild and crazy. Strunt i kidsen och fokusera på egenshopping!! Äsch, klart att det är kul att bli poppis hos ungarna (s mammor) också! Jag ångrar mig alltid efter USA-resor att jag inte handlat mer åt mig själv.

tojis sa...

Ja vi får se hur det går på lördag, det finns iaf gott om plats i resväskan :-) Jag brukar tänka att jag ska shoppa nästa gång, och så fortsätter jag skjuta upp det. Så jag blev jätteglad när jag hittade en väska jag gillade! Jag hade för övrigt kunnat köpa 8 stycken till, och jag har ju inte åkt hem än så vem vet...