onsdag 21 juli 2010

Nu så, ska det cyklas ännu mer!

Idag har jag köpt en ny cykel. En dyr skeppshult, modell bekväm tantcykel men jag hoppas att den ändå ska vara snabb. Jag resonerade med mig själv ang att den kostar en del, men med tanke på hur lite pengar jag har lagt på cyklar i mitt liv så kan jag väl lägga lite pengar nu när jag faktiskt cyklar en del. Dessutom står den inlåst nu, vilket känns säkrare än att ställa en ny cykel på en innergård i stan.

Det dröjer en vecka eller två innan jag får den, men sen ska det cyklas både oftare och längre än hittills. Typ såhär ser den ut:

2 kommentarer:

Karin sa...

Det blir trevligt att cykla en tur även på den gamla stålhingsten i morgon! Vi kan lugnt ta med badkläder! Ses vid halv tio.

tojis sa...

Japp, badkläder och frukostpengar blir bra. Jag laddar med vatten ikväll så att jag inte blir lika pipig som sist :-)