torsdag 29 juli 2010

Åka lite båt

Ikväll var det dags för lite downtown Boston med supertrevliga kollegan Toni. Vi drack öl på en pir och åkte turistig rundtur i hamnen.


Sen åt vi på ett hotell i hamnen där det var konsert samtidigt. Kolla in den "lilla" yachten i bakgrunden, stor som en gotlandsfärja. Den tillhör John Henry, han som äger Red Sox. Vissa dansade, bl a en alldeles för plastikopererad 70-plusare och hans 30 år yngre dejt. Han var så fixad att han inte bytte ansiktsuttryck en enda gång.


Nu sova. God natt mina två läsare! :-)

3 kommentarer:

Karin sa...

Gomorron, från en trogen läsare.

Skrattar åt den fixade gubben!

Du vet att det är kvaliteten på läsarna snarare än kvantiteten som avgör! Och det är ju därför du (och jag) flitigt bloggar trots glest med kommentarer. Sen finns det förstås lite doldisar också. Det märker man när man träffar vissa som har god koll trots att vi inte setts på ett tag.

tojis sa...

Jag skrattar också fortfarande åt den fixade gubben, synd att jag inte fick honom på bild.

Ulrika sa...

Grämer faktiskt mig också att du inte fick honom på bild. Sitter i regnet i Västervik hos pappa. Här finns minsann inga fixade gubbar. Eller 30-åringar för den delen. Men trevligt försöker vi ha. Kanske borde vi dansa lite mer också. Läste i Amelia att det var bättre än terapi (rubriken sa iaf det). Det kanske han fix-gubben också hade läst.

Ska hälsa på Pippi imorgon och hoppas att vi inte drunknar. (Hemma skiner visst solen).