torsdag 22 juli 2010

2,9 igen

"Karins" cykelrunda är så lång. Man cyklar runt bunkeflostrand via lernacken (den backen kommer ta död på mig) vidare till sibbarp-ribban-västra hamnen och sen genom erikslust/rosenvång/limhamn hem. Idag tog vi ett skönt dopp bland vågorna på scaniabadet följt av en räkmacka på Espresso House. Galna Karin hade cyklat ungefär samma runda igår kväll också,hon är tydligen alldeles outtröttlig.

Åh vad jag vill ha min nya cykel NU. Jag har höga förväntningar på att den kommer vara så lättcyklad att det blir lätt som en plätt att cykla till Skanör och ta ett dopp. Så det är med en liten risk att bli besviken jag har köpt den.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Så. Nu har vi städat lekstugan. Blev så fint så och Selma bjuder på kaffe med mosade vinbär. Närsomhelst.

Nu är det bara "stora" huset som är liksom... charmigt om man säger så. Hej och hå vad här ser ut. Det (=Ulf) målas fönster överallt i en rasande takt och det (=jag) rensas garderober så det ser helt rasande ut.

Bäst att ringa och stoppa städningen imorgon. Det går ju inte att ta sig in för tusan.

Galna Karin (I like) sa...

Det vill nog till att jag får fixat till utväxlingen på min hoj innan du får din nya. Jag mår lite dåligt av tanken på att du ska susa förbi mig med ett saligt leende på läpparna.

tojis sa...

Ojoj, det kommer dröja innan nån susar om dig Karin. Vete tusan om det nånsin blir jag.