fredag 17 oktober 2014

Massagen som kommer lösa precis allt

Ulrika har tipsat om en SUPERMASSÖR. Ni som har läst här innan vet att särskilt Ulrika brukar ifrågasätta när jag skriver om att jag har ont efter en massage och hur bra det kommer bli. Supermassören säljer hon in med säljargument som att det kommer göra skitont hela tiden, att jag kommer få blåmärken, att jag kommer få höra en del konstiga kommentarer under massagen, att lokalen lämnar en del att önska etc, men att jag ändå MÅSTE gå dit.

När jag har varit där några gånger kommer jag tydligen inte ha några problem med handleder, stelma eller något annat på yogan. Jag kommer visst inte ha ont någonstans heller, efter några timmars lidande och några tusen kronor.

Jag tror ju redan på att det kan behöva göra ont för att bli bra så på onsdag kommer jag alltså ta ledigt några timmar för att åka till ett ställe där jag kommer plågas i 90 minuter innan jag betalar och åker därifrån. Det är lite oklart vem i den här historien som är galen, hoppas på ingen.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Hela livet bli lättare om man är galen! (Har jag hört alltså.)

Karin sa...

Extremt nyfiken på post-onsdagsrapporten!