fredag 31 oktober 2014

Lassemajas detektivbyrå

När Liam och jag pratade om att vi skulle gå på bio så sa Milla att hon också ville följa med. Såklart. Och när jag sa att Pojken med guldbyxorna var lite för lång och för stora barn så undrade hon om vi inte kunde se en kortare Pojken med guldbyxorna istället. Riktigt så bra kan jag inte ordna, men idag har vi varit och sett Lassemajas detektivbyrå, skuggor över Vallby (hon fick välja på den och Pettson & Findus)


Hon hade klätt upp sig dagen till ära (men var inte stilla tillräckligt länge för att fastna på kort) i glittriga byxor och en jättesnygg rosa tunika med prinsesskaniner på. Typiskt att den inte finns i min storlek. Och, hon satt stilla hela filmen!

Så, två barn och två filmer på en vecka. På söndag sätter jag någon slags rekord när jag ska på bio igen, med Fredrik den här gången.

Inga kommentarer: