onsdag 28 november 2012

Julkänslan smyger sig på

Nu har vi pyntat lite på jobbet, mest ljus och lite glitter.


Nu är jag jättesugen på att göra julfint hemma också, så det blir helgens projekt. Jag är dessutom sugen på glögg (ska prova att göra LCHF-glögg) och på att baka lussebullar. Tyvärr är jag även sugen på att äta dem, får se om jag tycker det är värt det.

Häromdagen drog jag igång en julspellista på spotify, men fick stänga av den för jag var inte där än, mentalt. Men nånting säger mig att framåt fredag kommer det gå fint! Jul ändå, bra skit!

3 kommentarer:

Karin sa...

För att inte tala om "adventsljusstaken" i era fönster som jag skymtar från min arbetsplats! Stor! Jag är också redo för ljusstakar nu.

tojis sa...

Den av post-its? De hade den förra året ckså, men jag har inte sett den än. Gillar!

Karin sa...

Nej, en annan, som man ser om man står vid Q-pelaren. 4 jätteljus i 4 fönster (tror inte att det är postits, väl?) Nu kan man nästan räkna timmarna tills man får tända sina egna!