onsdag 10 november 2010

Häpp! Skål! Tjohoo!

Nu har jag äntligen fått ett jobb. Eller tja, det är ju mitt jobb jag har fått. Eller jag har egentligen bara kvar mitt jobb, men nu utan slutdatum. Vi skrev kontrakt i måndags. Det innebär:
  • att jag ÄNTLIGEN kan sluta oroa mig över att eventuellt bli arbetslös
  • lite högre lön
  • bonus
  • tjänstecykel (knallgul skeppshult som nog ska få bo i Lund så att jag kan pendla med tåg och spara pengar och miljö när Hylliestationen öppnar)
  • medverkan i årets luciatåg
  • en blomma till skrivbordet

6 kommentarer:

Karin sa...

Skål, vetja! Du är så väl värd alltihop på listan!

Kramar från en supporter!

Ulrika sa...

Grattis! Vi borde verkligen fira mer! Jag ska tydligen dricka knappt en dl vin om dagen. Men det borde väl gå att spara ihop till en större dos?

Karin sa...

Finns kanske ett Lucialinne som passar dig i mina gömmor om det är en het önskan. Att vara tomte är väl för amatörer?

Ja, Ulrika, det är många dagar man helt enkelt är förhindrad att dricka för att man ska ut och köra sen, så det måste man ju kompensera för någon gång! Åtminstone varje fredag.

tojis sa...

Tack! Ja vem vet, jag kanske återkommer om det där luciainnet. Förhoppningen är att det bara är de som är nya på riktigt som behöver vara med, men vi får väl se.

Ni är välkomna hit och dricka vin båda två. Fredag? Lördag?

Karin sa...

Vilket som, dricka vin alltså. Låter jättetrevligt!

Cornelia sa...

Grattis än en gång! Det satt långt inne men jag betvivlade inte en enda gång att du inte skulle få va kvar :)