måndag 15 november 2010

Mia Skäringer på Konserthuset

Läser ni Mia Skäringers (Mia och Klara, Solsidan) blogg? Jag gör, hon är så utlämnande emellanåt att man nästan skäms, men hon är så otroligt klok att man känner sig som en bättre människa bara av att läsa. Tack vare att jag läser bloggen fick jag precis reda på att hon ska köra sin "Dyngkåt och hur helig som helst" på Malmö Konserthus i slutet av februari.

Jag har inte hört nåt annat än att den ska vara fantastisk och har köpt två biljetter (behöver alltså sällskap, blink blink). Skynda er och köp, görs på mso.se, (som för övrigt har den skakigaste köpfunktion jag har sett på länge).

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh, var på hennes föreställning i fredags när Mia Skäringer var här i Jönköping! Den var fantastiskt bra... Kan verkligen rekommenderas - grattis till biljetterna!! :) Kram!

tojis sa...

Perfekt! Förväntningarna är skyhöga :-) Ses på juldagen va? Kram

Pernilla sa...

Klart vi ses då! Det ser vi fram emot... Ha de gott! Kram