lördag 27 november 2010

F&S, 29 kvar

I morse var det premiäranvändning av 30-kortet på Friskis & Svettis. Dans afro på Johanneslust. Premiär även för både passet och gymmet. Och så lurade jag med mig Karin. Bra också att jag träffade chefen på gymmet, nu kanske han tror att jag är hurtig (han vet sen innan att jag är tävlingsinriktad :-)).

Svettigt och bra, jag är redan sjukt stel. Men det var inte zumba-kopia som jag trodde. Jag tänker räkna ner de 30 gångerna här, vi kan ju ha lite betting på hur lång tid det kommer ta att använda upp dem, och sen kan vi tillsammans imponeras över hur mycket jag tränar eller förfasas över hur lat jag är. Så, 29 gånger kvar. Om jag är klar i maj 2011 är jag nöjd, men mer troligt är väl typ oktober eller aldrig.

Nu kaffe och Avatar (jämte kaminen, bra grej med att ha tv-bänken på hjul).

1 kommentar:

Karin sa...

Nästa lördag kan du räkna bort mig. Hade lyckats förtränga att det är jobbets julfest på fredagen (kanske för att jag inte vet vad jag ska ha på mig!) så det blir nog svårt ändå att vara pigg och glad mamma på dotterns 17-årsdag och andra dotterns 3 konståkningsåk på Stortorget (ser INTE framför mig att jag ska gå på alla 3).