lördag 1 september 2012

Fyra nolla

Idag fyller min fina fina kille 40. Vi firade lite igår kväll, och idag blir det middag med familjen. Han fick ett grönt hjärtformat kort och skulle lista ut vad presenten var. För att vara så smart är han ganska dum ibland, så efter ett tag fick jag berätta: grönt kort (dvs golfkurs). Jag hade planerat en hel procedur kring det där kortet, men eftersom det
aldrig blir som man har tänkt sig fick det bli en tråkig överräckning i soffan. Han blev glad ändå, vet ju inte vad han gick miste om :-)


Grattis älskling, hoppas du får en härlig födelsedag!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Grattis Fredrik!! Vi gillar dig! Kram fr Ulrika, Ulf o Semlan. (Som bara tycker du är lite farlig...)

Fredrik sa...

Tack Ulrika. Jag gillar er också. Och jag tycker inte att Selma är det minsta farlig.

Och visst är jag lite trög ibland. Får uppväga med att göra bra ifrån mig på kursen och efterföljande rundor.