söndag 2 september 2012

Sexpack eller tvåpack

Jag läste på en LCHF- och träningsblogg om en rut-utmaning, ett gäng personer ska under en viss tid träna enligt ett visst program för att försöka få rutor på magen. Och jag gillar ju utmaningar... Men, jag är så långt från rutor på magen man kan komma (har snarare ett tvåpack). Och, jag är så långt från att publicera bilder föreställande magen man kan komma.

Men jag tog i alla fall några magbilder i morse, och så har jag laddat ner den där appen som ska ge rutor på magen om man följer den. När jag skulle sätta igång så hade jag redan hunnit träna med hantlar och gjort plankan både vanligt och på sidan. Sen orkade jag inte mer, så jag får försöka komma igång med det där programmet en annan dag istället. Och om det blir skillnad kanske jag vågar publicera de där bilderna, som avskräckande exempel om inte annat.

Inga kommentarer: