fredag 31 augusti 2012

Och nu blir det reklam

Ni vet jag och krimskrams. Älskar't! Speciellt om det är designat och lite ovanligt (men då kanske det inte är krimskrams längre?).

Hur som helst, på Malmöfestivalen förra året köpte jag ett par så himla snygga uggleörhängen som jag hann vara glad över i några veckor innan jag tappade det ena.
Hoo hoo. Bild från pryldesign.se
Så när jag åkte in till Malmöfestivalen var det första jag gjorde att gå dit och förklara att jag gillade de där örhängena så mycket och att jag skulle behöva ett nytt. Så den trevliga designern gjorde ett nytt åt mig enligt önskemål (svart med silverhänge), gav mig rabatt och skickade dessutom med gummiploppar så att jag inte skulle tappa dem igen. Bra service! När jag hade letat upp det gamla märkte jag att det nya var lite bättre konstruerat och eftersom jag inte har nån skam i kroppen gick jag tillbaka nästa dag igen och frågade om det gick att göra något åt det. Och det gjorde det! Det slutade med att hon byggde ett nytt åt mig, utan att ens ta betalt. Fantastisk service! Allt med ett leende dessutom.

Och eftersom jag gillar ca alla hennes örhängen så var jag tvungen att köpa ett par till, och nu när jag tänker på det så kommer nog legohalsbandet som jag köpte på Designtorget för en massa år sen också därifrån. Det är inte bara jag som gillar dem förresten. När jag har örhängena eller legohalsbandet på mig får jag alltid kommentarer och komplimanger, t o m av folk på stan.
Lite rassel och lite pling. Bild från pryldesign.se
Seså, masa er iväg till pryldesign.se nu och köp er nåt fint, det är ni faktiskt värda!

2 kommentarer:

Karin sa...

Mmm, gillar både butiken och att du tipsar! Återstår bara att välja...

tojis sa...

Jag vet! Vill ha flamingos, kråkor, minimes etc.