måndag 29 augusti 2011

Tack för påminnelsen Ulrika!

Robinson ja. Det brukar sluta med att jag ändå ser det på Play, så det var väl lika bra att hänga med från början. Första intrycket var att tjejerna verkade tro att de skulle vara med Paradise Hotel, eller kanske Bachelor.  En tjej har redan sagt flera gånger att hon vill att det ska komma några starka män som kan strukturera upp allt, det skulle säkert bli bättre ordning om det kom några män etc. Jag fattar ju att det är regisserat så, "här är de unga blondinerna som bara vill dricka skumpa" och "här kommer de tuffa tjejerna som kan göra eld". Nästa vecka kommer säkert killarna presenteras på motsvarande sätt...några tafatta och några MacGyvers.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Retade mig också på det. (Särskilt efter att ha hört Underbara Claras sommarprat och delvis känt mig träffad.)
Hur svårt ska det egentligen behöva va' att bryta mönstret?

(På tal om det var vi på personalfest, eller ja sammankomst då, i fredags. Hamnade bredvid tre supertrevliga tjejer till middagen och bestämde mig för att fullständigt strunta i om vi tråkade ut stackars mannen som satt nära. Vi pratade om de saker som just råkade intressera oss tre just där och då. Tilläggas kan att han faktiskt försökte hänga på! Låter ju inte klokt att jag på fullt allvar verkar tro att jag måste se till att vi pratar om saker som även han tycker är trevligt och kanske t o m på bekostnad av de andra tjejerna. Eftersom det skulle vara mindre viktigt... Fan jag är skadad.)