söndag 14 augusti 2011

F&S, I´m back!

I våras (vintras om jag ska vara ärlig), började jag räkna ner mina 30 inköpta pass på Friskis&Svettis. Det sista jag hittade i bloggen var 1 februari, då hade jag 22 gånger kvar att nyttja. Så med tanke på att jag var på ett spinningpass igår morse borde rubriken ha varit F&S, 21 kvar. Men de hade fel på sitt datasystem så det blev gratis igår och jag har således fortfarande 22 gånger kvar.

Spinningen då... Första gången jag var på ett medelpass, tänkte väl att jag skulle klara det nu när jag ändå har cyklat tjejvättern. Jobbigt och svettigt var det. Riktigt jobbigt faktiskt, trots att jag inte körde med samma tempo och motstånd som många av de andra. Jag lurade med Fredrik också, för jag har kommit på att om han köper kort på F&S så kan vi träna varannan helg när han är här, och det är iaf bättre än inget. Smart, eller hur!

Mina klippkort går ut i november. Och när det händer ska jag använda årets friskvårdspeng till att köpa 30 nya pass. Bra grej för övrigt, att arbetgivaren betalar ens träning, det blir en ursäkt mindre att använda för att slippa träna.

Inga kommentarer: