lördag 2 augusti 2014

Hur tusan?

Jag undrar verkligen om jag kommer kunna jobba igen. På grund av att jag är omotiverad men också på grund av vissa praktiska detaljer. Till exempel så var jag i det närmaste medvetslös fram till klockan nio i morse. Och min klädsel nu för tiden består av bikini och möjligen någonting över (som varken behöver vara fint, sitta bra eller ens vara rent. Sommarfrisyren har varit en otvättad tofs och sommarsminkningen fet solkräm och möjligen lite mascara.

Jag vet inte, men sist jag kollade ställdes det lite högre krav än så på hur man ser ut och hur vaken man är om man ska få lön.

1 kommentar:

Karin sa...

Min klocka ringde 5:15 i morse, skulle montera cykel + hämta två andra o vara i veberöd innan 7:30. Men det funkade, ibland är chockterapi effektivt. Själv tror jag att mascara kommer att se lite skrikigt ut på solblekta fransar, så jag hoppas sminket. Men rena kläder, det tror jag på.