fredag 8 augusti 2014

Några sommarprat

Jag har inte alls varit på hugget med sommarpraten i år, mest för att jag har haft sällskap hela tiden tror jag, och motionsrundorna har inte direkt stått som spön i backen (ofta då jag lyssnar). Men några har jag hört och kan verkligen verkligen rekommendera!

Fredrik Wikingsson - som sänder från sin farmors äldreboende. Det kom gråt, inte bara från honom utan även från mig.

Bea Uusma - som jag trodde var en snygg mediakändis bara, som har varit gift med Henrik Schyffert. Men oj så fel, hon är läkare, insnöad på ensamhetsöden och sällsynt smart, cool och vältalig. Jag fick lite ont i magen när jag hörde om den ensamma valen i de djupa haven, som kanske år simma runt ensam i 100 år.

Jesper Rönndahl - som jag redan gillar från Institutet som sänds på helgerna i P3 och från På spåret. Ett helt program med roliga oneliners och självbjuss om besserwisseri.

To be continued!

Inga kommentarer: